Najnowsze oferty pracy:
Contact Center Sp. z o.o.Konsultant ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142bTwoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o...data publikacji: dzisiajZobacz ogłoszeniePowiatowy Urząd Pracy w ŁodziPracownik call center
łódzkie / Łódź- obsługa klienta, - wystawianie polis ubezpieczeniowych , - praca w biurze lub zdalnie, - obsługa telefoniczna klientów w zakresie ubezpieczeń. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio...data publikacji: dzisiajZobacz ogłoszenieCOLOP Polska Sp. z o.o.Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej – B2B
śląskie / BytomMiejsce pracy: Bytom Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa i sprzedaż produktów do klientów biznesowych, Współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zamówień, Utrzymywanie długofalowych relacji z kontrahentami, Dbanie o jakość i terminowość obsługi...data publikacji: dzisiajZobacz ogłoszenieKlient portalu Praca.plPracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim
dolnośląskie / WrocławKompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych...data publikacji: dzisiajZobacz ogłoszenieOstatnie wpisy
- Konsultant telefoniczny w Warszawie – jakie są wymagania i możliwości rozwoju kariery?29 października 2024
- Nowe trendy w CV – jak dobrze napisać ten dokument?8 lutego 2022
- Kiedy najlepiej złożyć wypowiedzenie w pracy?14 stycznia 2022
- Praca zdalna – jak zadbać o porozumienie w domu?15 grudnia 2021
- Skuteczne metody na szukanie pracy16 listopada 2021
- Konsultant telefoniczny w Warszawie – jakie są wymagania i możliwości rozwoju kariery?
Kategorie