• Opinie o konsultantach
  • Plusy i minusy
  • Prawdy i mity
  • Z życia konsultanta
  • Zawód
  • Ogłoszenia o pracę
konsultant-telefoniczny-logo-czarne
  • Opinie o konsultantach
  • Plusy i minusy
  • Prawdy i mity
  • Z życia konsultanta
  • Zawód
  • Ogłoszenia o pracę

Konsultant telefoniczny » Ogłoszenia o pracę w konsultingu » Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., pomorskie / Gdańsk, wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis i wymagania:

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
  • Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach,  odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.


Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka duńskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - do komunikacji wewnątrz firmy.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 09:00 - 17:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. Konsultant Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim Gdańsk Słupsk Gdynia

Podobne oferty pracy

widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski
data publikacji: 2025-05-14
Zobacz ogłoszenie
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie / Warszawa, Targówek
data publikacji: 2025-05-13
Zobacz ogłoszenie
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Gdańsk
data publikacji: 2025-05-13
Zobacz ogłoszenie
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

małopolskie / Nowy Targ
data publikacji: 2025-05-13
Zobacz ogłoszenie
  • Najnowsze oferty pracy:

    Klient portalu Praca.pl

    Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta - infolinia

    mazowieckie / Warszawa
    Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach, Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej, Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie. Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz gotowość...
    data publikacji: wczoraj
    Zobacz ogłoszenie
    COLOP Polska Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Sprzedaży

    śląskie / Bytom
    Miejsce pracy: Bytom Opis stanowiska: telefoniczna aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy do stałych Klientów budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi współpraca z handlowcem na powierzonym terenie realizacja...
    data publikacji: wczoraj
    Zobacz ogłoszenie
    Klient portalu Praca.pl

    Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

    dolnośląskie / Wrocław
    Odpowiadanie na zapytania użytkowników za pomocą czatu, e-maila i telefonu, Pomoc przy kwestiach technicznych związanych z kontem użytkownika, płatnościami czy logowaniem, Wsparcie klientów w zarządzaniu usługami i subskrypcją. Znajomości języka niemieckiego na...
    data publikacji: wczoraj
    Zobacz ogłoszenie
    DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

    Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

    mazowieckie / Warszawa
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy...
    data publikacji: wczoraj
    Zobacz ogłoszenie
    Więcej ofert pracy
  • Ostatnie wpisy

    • Konsultant telefoniczny w Warszawie – jakie są wymagania i możliwości rozwoju kariery?
      Konsultant telefoniczny w Warszawie – jakie są wymagania i możliwości rozwoju kariery?
      29 października 2024
    • Nowe trendy w CV – jak dobrze napisać ten dokument?
      8 lutego 2022
    • Kiedy najlepiej złożyć wypowiedzenie w pracy?
      14 stycznia 2022
    • Praca zdalna – jak zadbać o porozumienie w domu?
      15 grudnia 2021
    • Skuteczne metody na szukanie pracy
      16 listopada 2021
  • Nowa praca
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Opinie o konsultantach telefonicznych
    • Plusy i minusy zawodu konsultanta
    • Prawdy i mity o zawodzie konsultanta
    • Z życia konsultanta
    • Zawód konsultanta telefonicznego


© Copyright 2019 KONSULTANT TELEFONICZNY Wszelkie prawa zastrzeżone.